صفحه نخست          نمایشگاه‌ها          گالری تصاویر          وبلاگ خبری           درباره ما            تماس با ما

حضور ام وی ام در نمایشگاه خودرو اهواز

hermesbi
«خبرماشین» - برند ام وی ام شرکت مدیران خودرو با محصولات جدید خود شامل آریزو ۵ برقی، ایکس ۳۳ کراس، آریزو ۵ اسپرت در نمایشگاه خودرو اهواز شرکت کرده است.

آریزو ۵ برقی
به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ آریزو ۵ برقی با استفاده از پلتفرم خودرو آریزو ۵ با ابعاد ۴۵۴۲*۱۸۱۴*۱۴۸۷ میلیمتر گنجایش کافی برای استفاده روزمره یک خانواده ایرانی را فراهم می آورد. از طرفی استفاده از یک موتور الکتریکی با تکنولوژی PMSM   ۹۰ کیلوواتی که توانایی تولید ۱۲۲ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۷۶ نیوتن متر را دارد خودرویی ایده آل برای مصارف روزمره تلقی می گردد. شتاب صفر تا ۵۰ کیلومتر ۸/۴ و صفر تا صد ۱۰ ثانیه ای این خودرو علاوه بر لذت از تکنولوژی یک خودروی برقی امکان شتاب گیری های سریع را برای راننده خودرو فراهم می آورد.
باطری بکار رفته در وسایل نقلیه برقی و میزان پیمایش آن یکی از مهمترین مواردی است که مصرف کنندگان وسایل نقلیه برقی به آن توجه ویژه ای دارند.باطری بکار گرفته شده در آریزو ۵ برقی باطری لیتیومی Ternary Lithium Battery است که امکان شارژ با برق شهری (AC) و شارژ سریع (Fast Charging) را دارد. مدت زمان شارژ کامل با برق شهری برای آریزو ۵ برقی بین ۷ الی ۹ ساعت و مدت زمان شارژ کامل با شارژ سریع fast charge  در ۴۰ دقیقه به ۸۰ درصد شارژ کامل می رسد.
یکی از سیستمهای کاربردی بکار رفته در آریزو ۵ برقی سیستم بازیابی انرژی باطری است، این سیستم در زمان ترمزگیری  که اینرسی جنبشی بر اثر ترمز به اینرسی سکون تغییر می یاید و انرژی بر اثر اصطکاک ترمز به صورت گرما اتلاف می شود وارد عمل شده و با استفاده از انرزی در حال اتلاف نسبت به شارژ باطری های خودرو اقدام می نماید.
ماکسیمم پیمایش آریزو ۵ برقی در حالت فول شارژ برابر با ۴۰۰ کیلومتر و میزان پیمایش خودرو با سرعت ثابت ۶۰ کیلومتر در حالت فول شارژ برابر با ۵۰۰ کیلومتر می باشد.

ایکس ۳۳ کراس
ایکس ۳۳ کراس از همان پیشرانه یک لیتری سه سیلندر توربوشارژ X۲۲ پرو استفاده می کند اما با بازنگری هایی که در این موتور صورت گرفته، قدرت آن با ۱۰ اسب بخار افزایش به حدود ۱۱۲ اسب بخار رسیده است.
ایکس ۳۳ کراس، کراس اور جدید ام‌وی‌ام، خودرویی است که به‌واسطه آپشن‌هایش از کلاس قیمتی خود فراتر رفته و از این حیث بالاتر رقبای هم‌رده قرار می‌گیرد. در این مقاله به برخی از آپشن‌های متمایزکننده ایکس ۳۳ کراس می‌پردازیم.

آریزو ۵ اسپرت
آریزو ٥ اسپرت، نسخه به روزرسانی شده آریزو ۵ توربو است که با ظاهری اسپرت تر و امکانات جدید انتظار می رو توجه بسیاری را در میان خودرو های هم رده به خود جذب کند.
از جمله تغییرات ظاهری ایجاد شده در آریزو ۵ اسپرت می‌ توان به جلو پنجره جدید به کار رفته در این خودرو و همچنین دیفیوزرهای جدید عقب اشاره کرد که در مجموع حس اسپرت بیشتری را به سدان جدید ام وی ام بخشیده اند. از نظر امکانات اضافه شده به آریزو ۵ اسپرت نیز می توان به گرم کن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، ریموت استارت انجین با قابلیت خاموش و روشن ماشین، تنظیم جهت وزش باد از مانیتور و … اشاره کرد. از  موارد دیگر نیز می توان  تودوزیجدید این خودرو  که با نسخه قبلی این خودرو متفاوت است را برشمرد. همچنین طراحی داخلی جدید و  استفاده از رنگ بندی های خطی در آریزو اسپرت را نیز می توان از نکات قابل توجه سدان ام وی ام دانست.
آریزو ۵ اسپرت همچون آریزو ۵ توربو از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ بهره می برد که از طریق گیربکس CVT ۹ سرعته ۱۴۷ اسب بخار  توان و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور را دراختیار سرنشینان خودرو قرار می دهد و مى توان گفت این خودرو، نسخه جذاب تر، آریزو ۵ توربو، سدان پرطرفدار ام‌وی‌ام است. با در نظر گرفتن محبوبیت خانواده آریزوها در میان خودروهای مجموعه مدیران خودرو، پیش بینی می شود آریزو ۵ جدید بتواند جایگاه مناسب خود را در میان علاقمند خود پیدا نماید.

برای دوستان خود ارسال کنید

دیگر مطالبی که به شما پیشنهاد می‌کنیم

مجموعه‌ای از تصاویر منتخب در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته اهواز 1402

دی 21, 1402

گالری تصاویر

گزارش ویژه‌ی صدا و سیمای مرکز استان خوزستان از برگزاری نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز

دی 21, 1402

گالری تصاویر

«خبرماشین» – برند ام وی ام شرکت مدیران خودرو با محصولات جدید خود شامل آریزو ۵ برقی، ایکس ۳۳ کراس، آریزو ۵ اسپرت در نمایشگاه خودرو اهواز شرکت کرده است.

دی 19, 1402

اخبار داخلی

برند فونیکس شرکت مدیران خودرو با محصولات جدید خود شامل تیگو ۷ پرومکس، تیگو ۸ پرومکس، آریزو ۶ جی تی و تیگو ۸ پرو e پلاس در نمایشگاه خودرو اهواز شرکت کرده است.

دی 19, 1402

اخبار خارجی

ایده تجارت هرمس

 پلتفرم‌های ما به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا از طریق نمایشگاه‌های بزرگ، رویدادهای مجازی، بازارهای آنلاین، محتوای تخصصی و خدمات داده، ملاقات کنند، محصولات را کشف کنند، تجارت کنند و رشد کنند.

صفحات سایت

54512  021

info@hermesbi.com

صفحات سایت

جهت دریافت گاتالوگ شرکت، ایمیل خود را وارد نمایید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

تمامی حقوق برای شرکت “ایده تجارت هرمس” محفوظ است.

بهار 1402