صفحه نخست          نمایشگاه‌ها          گالری تصاویر          وبلاگ خبری           درباره ما            تماس با ما

حضور فونیکس در نمایشگاه خودرو اهواز

hermesbi
برند فونیکس شرکت مدیران خودرو با محصولات جدید خود شامل تیگو ۷ پرومکس، تیگو ۸ پرومکس، آریزو ۶ جی تی و تیگو ۸ پرو e پلاس در نمایشگاه خودرو اهواز شرکت کرده است.

تیگو ۷ پرومکس
به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ تیگو ۷ پرو مکس از یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بهره می‌برد که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این مقدار، قدرت قابل توجهی برای یک کراس‌اور است و به این خودرو قدرت زیادی برای رانندگی می‌دهد.
تکنولوژی هوشمند: تیگو ۷ پرو مکس به صورت استاندارد با مجموعه ای از ویژگی های ایمنی پیشرفته، از جمله ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، و هشدار خروج از خط ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها به ایمنی راننده و سرنشینان در جاده کمک می‌کند.

 تیگو ۸ پرومکس
خودروی تیگو ۸ پرو مکس با تجهیز به امکاناتی از مجموعه ADAS، مواردی نظیر هشدار تصادف، تشخیص موانع و تغییر خودکار مسیر را ارائه می‌دهد. این سیستم‌ها با استفاده از سنسورها و رادارهای مختلف، به راننده‌ها اطلاعات جامعی از محیط جاده ارائه می‌دهند که تصمیم‌گیری بهتری را برای راننده ممکن می‌سازند.


تیگو ۸ پرو e پلاس
بعد از میتسوبیشی اوتلندر PHEV این دومین خودروی پلاگین هیبریدی خواهد بود که قرار است بصورت گسترده به بازار ایران بیاید. خودروهای پلاگیند هیبرید از جمله هیبرید هایی هستند که قابلیت شارژ دارند و معمولا ظرفیت باتری و توان موتور های برقی در این نوع هیبرید ها بیشتر است.
تیگو ۸ پرو PHEV، دارای یک سیستم پلاگین هیبرید قدرتمند است که دو موتور برقی و یک موتور بنزینی ۱.۵ لیتری را برای تجربه رانندگی یکپارچه و با کارایی بالا ترکیب می‌کند و مصرف سوخت آن در حالت ترکیبی، تنها ۱.۵۵ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

آریزو ۶ جی تی
این خودرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو شارژ TGDi مجهز است که ۱۹۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این سدان از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر است که توان را به چرخ های جلو می رساند. فونیکس آریزو ۶ GT می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در کمتر از ۸ ثانیه ثبت کند. وزن خالص این خودرو ۱۳۴۴ کیلوگرم اعلام شده است.

برای دوستان خود ارسال کنید

دیگر مطالبی که به شما پیشنهاد می‌کنیم

مجموعه‌ای از تصاویر منتخب در جریان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه

اردیبهشت 9, 1403

گالری تصاویر

مجموعه‌ای از تصاویر منتخب در جریان افتتاحیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه

اردیبهشت 9, 1403

گالری تصاویر

مجموعه‌ای از تصاویر منتخب در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته اهواز 1402

دی 21, 1402

گالری تصاویر

گزارش ویژه‌ی صدا و سیمای مرکز استان خوزستان از برگزاری نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز

دی 21, 1402

گالری تصاویر

ایده تجارت هرمس

 پلتفرم‌های ما به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا از طریق نمایشگاه‌های بزرگ، رویدادهای مجازی، بازارهای آنلاین، محتوای تخصصی و خدمات داده، ملاقات کنند، محصولات را کشف کنند، تجارت کنند و رشد کنند.

صفحات سایت

54512  021

info@hermesbi.com

صفحات سایت

جهت دریافت گاتالوگ شرکت، ایمیل خود را وارد نمایید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

تمامی حقوق برای شرکت “ایده تجارت هرمس” محفوظ است.

بهار 1402