صفحه نخست          نمایشگاه‌ها          گالری تصاویر          وبلاگ خبری           درباره ما            تماس با ما

خودروهای جدید اکستریم در نمایشگاه خودرو اهواز معرفی شدند

hermesbi
«خبرماشین» - اکستریم، برند جدید شرکت مدیران خودرو با مدل های LX، VX و TXL، در نمایشگاه خودرو اهواز حاضر شده است.

اکستریم، برند جدید شرکت مدیران خودرو با مدل های LX، VX و TXL، در نمایشگاه خودرو اهواز حاضر شده است.
به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ برند اکستریم نخستین بار در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به جهان خودرو معرفی شد. جایی که محصولات این برند به دلیل بهره‌گیری از طراحی داخلی و خارجی لوکس، امکانات جذاب و البته تکنولوژی پیشرفته توجه زیادی را به خود جلب کردند. همچنین اکستریم در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۲۳ در قطر که یکی از مهم ترین رویدادهای خودرویی امسال جهان محسوب می‌شد نیز در کنار لوکس‌ترین برندها همچون لکسوس و اینفینیتی حضوری پر رنگ داشت.
برند اکستریم در واقع محصول گردهمایی صدها نخبه خودرویی است؛ نخبگانی که فعالیت در شرکت‌هایی همچون BMW و جگوار را در سابقه خود دارند و تلاش کرده‌اند تا چکیده‌ای از تجربه و دانش خود را در محصولات اکستریم به نمایش بگذارند.
همکاری با شرکای خودرویی سرشناسی همچون بنتلر، بوش، گتراک و بورگوارنر در کنار بهره‌گیری از ۵ مرکز توسعه و تحقیق جهانی همچون مرکز تحقیق و توسعه در فرانکفورت آلمان، کیفیت محصولات این برند را  به بالاترین سطح جهانی رسانده است.
برند اکستریم به واسطه امکانات، طراحی لوکس و البته کیفیت بالای محصولاتش حضوری پر رنگ در بازارهای جهانی دارد و توانسته با ساخت نمایشگاه‌های جذاب و فعالیت‌هایی همچون گردهمایی چند هزار نفری کاربرانش از سرتاسر جهان در شهر ووهو چین، محصولات لوکس خود را با کلید واژه اکتشاف به جهان معرفی کند.

اکستریم VX
خودرو VX یک شاسی‌بلند فول سایز با پیشرانه ۲ لیتری توربو GDI و گیربکس ۸ سرعته AT است. این خودرو چهارچرخ متحرک با ۲۶۱ اسب بخار توان و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور، در کنار طراحی خاص و امکانات منحصربه ‌فردش پرچمدار برند اکستریم نیز به حساب می‌آید.

اکستریم TXL
ماشین اکستریم TXL محصول جدید مدیران خودرو، یک کراس اوور میان سایز است و برای تامین قدرت مورد نیاز خود از یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ تزریق مستقیم TGDi استفاده می‌کند. موتور اکستریم TXL قادر است توانی برابر با ۲۶۱ اسب بخار و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور را به چرخ‌ها انتقال دهد.

اکستریم LX
اکستریم LX به پیشرانه مشترک با دیگر کراس‌اوورهای کوچک چری مجهز است. خوشبختانه این خودرو با موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژر به بازار ایران می‌آید و نسخه ضعیف‌تر آن با موتور ۱.۵ لیتری به بازار ما عرضه نخواهد شد. پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر اکستریم LX پیش از این روی تیگو ۸ پرو و فونیکس FX نصب شده است و در آینده روی تیگو ۷ پرومکس و آریزو ۶ جی‌تی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. حداکثر راندمان این موتور، ۱۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور است.

برای دوستان خود ارسال کنید

دیگر مطالبی که به شما پیشنهاد می‌کنیم

مجموعه‌ای از تصاویر منتخب در جریان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه

اردیبهشت 9, 1403

گالری تصاویر

مجموعه‌ای از تصاویر منتخب در جریان افتتاحیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه

اردیبهشت 9, 1403

گالری تصاویر

مجموعه‌ای از تصاویر منتخب در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته اهواز 1402

دی 21, 1402

گالری تصاویر

گزارش ویژه‌ی صدا و سیمای مرکز استان خوزستان از برگزاری نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز

دی 21, 1402

گالری تصاویر

ایده تجارت هرمس

 پلتفرم‌های ما به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا از طریق نمایشگاه‌های بزرگ، رویدادهای مجازی، بازارهای آنلاین، محتوای تخصصی و خدمات داده، ملاقات کنند، محصولات را کشف کنند، تجارت کنند و رشد کنند.

صفحات سایت

54512  021

info@hermesbi.com

صفحات سایت

جهت دریافت گاتالوگ شرکت، ایمیل خود را وارد نمایید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

تمامی حقوق برای شرکت “ایده تجارت هرمس” محفوظ است.

بهار 1402