صفحه نخست          نمایشگاه‌ها          گالری تصاویر          وبلاگ خبری           درباره ما            تماس با ما

حضور پرقدرت زامیاد با نمایش کامیونت های باراد در نمایشگاه خودرو اهواز

hermesbi
نوزدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و مجموعه‌ های خودرویی در شهر اهواز، شاهد حضور زامیاد با نمایش کامیونت های باراد خواهد بود.

نوزدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و مجموعه‌ های خودرویی در شهر اهواز، شاهد حضور زامیاد با نمایش کامیونت های باراد خواهد بود.
شرکت‌های زامیاد باهدف معرفی محصولات جدید، تعامل و گسترش همکاری با تأمین‌کنندگان و قطعه‌سازان، ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود، در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و مجموعه‌های خودرویی در شهر اهواز حضور می‌یابد.


بنابراین گزارش، در این دوره از نمایشگاه خودرو اهواز، شرکت زامیاد باعرضه خودروهای تجاری سبک شامل: پیکاپ زاگرس، پیکاپ دو کابین کارون، وانت پادرا پلاس با کاربری کمپرسی و یخچال در کنار کامیونت باراد در دو مدل ۶ تُن با کاربری یخچال و ۹ تُن با کاربری مسقف چادری به همراه اتوبوس شهری کف کوتاه توانایی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و فعالان این حوزه قرار می‌دهد. همچنین شرکت ایران کاوه سایپا نیز با ارائه محصول مینی پک با کاربری حمل زباله، تیغه دو محور با کاربری حمل کانتینر، تیغه سه محور با کاربری دبل دک و تیغه با کاربری کمپرسی حمل گندم در این دوره از نمایشگاه حاضر است.


گفتنی است، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی خودرو و مجموعه‌های خودرویی در شهر اهواز از تاریخ ۱۴ الی ۱۷ دی‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان خوزستان در شهر اهواز برگزار می‌شود و شرکت زامیاد به‌عنوان یکی از تجاری‌سازهای گروه خودروسازی سایپا در فضایی بالغ بر یک هزار و ۴۷۲ مترمربع در سالن امام رضا(ع) میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان است.

مشخصات فنی کامیونت باراد

کامیونت باراد جدیدترین محصول شرکت زامیاد است که در ۴ مدل ۵.۵ تُن، ۶ تُن خواب‌دار و بدون‌خواب و همچنین ۹.۵ تُن خواب‌دار منطبق با استانداردهای الزامی سازمان ملی استاندارد در نمایشگاه خودروی مشهد معرفی شده است.
همچنین خودروهای کار و مسافری این شرکت نظیر پیکاپ زاگرس با موتور دیزل، پیکاپ کارون، وانت پادرا پلاس لانگ با کاربری‌ یخچال و اتوبوس ۱۲ متری شهری در معرض دید بازدیدکنندگان و فعالان صنعتی این استان قرار می‌گیرد.
شایان‌ذکر است، محصول جدید باراد به عنوان یک خانواده کامیونت سبک، در  مدل ۵.۵ تُن با موتور دیزلی شرکت نیسان (Nissan) با حجم ۳ هزار سی‌سی و قدرت موتور ۱۴۰ اسب بخار در دور موتورrpm  ۳۲۰۰ ، حداکثر گشتاور موتورN.m  ۳۵۵، و گیربکس ۶ سرعته Fast – C۶J۴۵T با کنترل دستی به بازار عرضه خواهد شد.
همچنین در مدل ۶ تُن و ۹.۵ تُن، کامیونت باراد دارای موتور Cummins با حجم ۳ هزار و ۸۰۰ سی‌سی و قدرت موتور ۱۵۷ اسب بخار در دور موتور ۲هزار و rpm  ۶۰۰ حداکثر گشتاور موتورN.m  ۵۱۸، است که با گیربکس ۶ سرعته Fast- C۶J۵۵T بصورت کنترل دستی عرضه می شود.
کامیونت باراد از نظر رفاهی و ایمنی به قابلیت‌هایی همچون سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم ترمز اضطراری پیشرفته (AEBS)، ترمز اگزوز، سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، صندلی پنوماتیک راننده با قابلیت تنظیم دستی در شش جهت، چراغ رانندگی در روز و اتولایت، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، دوربین دنده‌عقب، سیستم مولتی‌مدیا مجهز به صفحه‌نمایش لمسی ۱۰ اینچ، سیستم تهویه مطبوع، کروز کنترل، آینه های جانبی قابل تنظیم برقی مجهز به گرمکن، غربیلک فرمان مجهز به کلیدهای دسترسی، نمایشگر LCD صفحه کیلومتر، قفل مرکزی، شیشه بالابر برقی، هشدار باز بودن کمربند ایمنی، پرده راننده و شاگرد و… مجهز شده است.

برای دوستان خود ارسال کنید

دیگر مطالبی که به شما پیشنهاد می‌کنیم

مجموعه‌ای از تصاویر منتخب در جریان برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه

اردیبهشت 9, 1403

گالری تصاویر

مجموعه‌ای از تصاویر منتخب در جریان افتتاحیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف و امور خیریه

اردیبهشت 9, 1403

گالری تصاویر

مجموعه‌ای از تصاویر منتخب در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو و قطعات وابسته اهواز 1402

دی 21, 1402

گالری تصاویر

گزارش ویژه‌ی صدا و سیمای مرکز استان خوزستان از برگزاری نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز

دی 21, 1402

گالری تصاویر

ایده تجارت هرمس

 پلتفرم‌های ما به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا از طریق نمایشگاه‌های بزرگ، رویدادهای مجازی، بازارهای آنلاین، محتوای تخصصی و خدمات داده، ملاقات کنند، محصولات را کشف کنند، تجارت کنند و رشد کنند.

صفحات سایت

54512  021

info@hermesbi.com

صفحات سایت

جهت دریافت گاتالوگ شرکت، ایمیل خود را وارد نمایید.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید:

تمامی حقوق برای شرکت “ایده تجارت هرمس” محفوظ است.

بهار 1402